
Consulta els productes de Collbaix Celler el Molí
Comprar vins de Collbaix Celler el Molí
Paisatges de vinya i olivera en una terra privilegiada
Corria l’any 1990 quan Sebastià Catllà, un reconegut empresari del sector del metall, va emprendre un singular projecte vitivinícola conjuntament amb Josep Maria Claret. Es tractava de recuperar les vinyes de les finques del Molí i de la Casanova de Monistrolet. Després d’un intens procés de recerca, van apostar per un model de producció vinícola completament ecològica, i es van convertir en el primer celler de la DO Pla de Bages a apostar-hi des del principi.
Tres dècades després de l’arrencada d’aquell projecte, Celler el Molí ha retornat a l’antiga imatge una gran part del paisatge que, des de la fil·loxera, havia desaparegut en aquesta zona limítrof amb Manresa. La vinya i també les oliveres caracteritzen els peus del famós turó del Collbaix, molt conegut al Bages pels seus nombrosos senders i per les sensacionals vistes que ofereix sobre el Pla de Bages i vers el massís de Montserrat.
Collbaix Celler el Molí ha aconseguit fer-se un lloc en el mercat del millors vins del país, amb molt bones valoracions per a una desena de les seves creacions, a més d’elaborar oli d’oliva verge extra de tres varietats.